Όσοι φοιτητές και όσες φοιτήτριες του Τμήματος Ψυχολογίας ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Σπουδών Erasmus+ την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά (2026 - 2027), παρακαλούνται να προσέλθουν στην αίθουσα Β3 την Τετάρτη 7/01/2026 στις 12:00, προκειμένου να ενημερωθούν από την Τμηματική Συντονίστρια Καθ. Ξένια Χρυσοχόου.
Η συνάντηση αυτή δεν θα επαναληφθεί!
Σχετικές ιστοσελίδες: Μετακίνηση για Σπουδές Erasmus+


