Οδηγίες Μετακίνησης Προσωπικού για Επιμόρφωση εκτός Ευρώπης

Πριν την αναχώρηση:

Οι επιλεγμένοι προς μετακίνηση για Επιμόρφωση θα πρέπει, πριν αναχωρήσουν στο εξωτερικό, να υποβάλλουν στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκής Ένωσης τα εξής έγγραφα:

  1. Άδεια Απουσίας από το Ακαδημαϊκό Τμήμα στο οποίο ανήκει ο μετακινούμενος
  2. Σύμβαση 2016 - 2018 (MS Word) συμπληρωμένη σε 4 αντίτυπα.
    Σύμβαση 2017 - 2019 (MS Word) συμπληρωμένη σε 4 αντίτυπα.
  3. Σχέδιο Εργασίας (Training Agreement) 2016 - 2018 (MS Word & PDF
    Σχέδιο Εργασίας (Training Agreement) 2017 - 2019 (MS Word & PDF) ήδη εγκεκριμένο από τον αρμόδιο του Πανεπιστημίου Υποδοχής. 
    Το Σχέδιο Εργασίας αποτελεί παράρτημα της Σύμβασης. 
  4. Φόρμα ατομικών στοιχείων. 
  5. Αντίγραφο βιβλιαρίου τραπέζης ή εκτύπωση εγγράφου ηλεκτρονικής τραπεζικής (web banking).
  6. Αντίγραφο Διαβατηρίου
  7. Αντίγραφο της Εθνικής Θεώρησης Εισόδου (VISA)
  8. Αντίγραφο Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης Ασθενείας
  9. Αντίγραφο Ιδιωτικής Ασφάλειας που θα πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής

Οι μετακινούμενοι για επιμόρφωση οφείλουν να ενημερώνουν και να λαμβάνουν τη σύμφωνη γνώμη του ακαδημαϊκού συντονιστή της συμφωνίας στο πλαίσιο της οποίας επιθυμούν να μετακινηθούν. Ο αρμόδιος ακαδημαϊκός συντονιστής υποχρεούται να αποστείλει μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Τμήμα ΔΣΕΕ, προκειμένου να βεβαιώσει τη σύμφωνη γνώμη του για τη συγκεκριμένη κινητικότητα (πίνακας πανεπιστημίων). Για πληροφορίες για Staff Weeks μπορείτε να επισκέπτεστε το αντίστοιχο μενού στην σελίδα μας.

 

Μετά την επιστροφή:

Μετά την επιστροφή τους από το εξωτερικό, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα πρέπει να καταθέσουν στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκής Ένωσης το αργότερο εντός δύο εβδομάδων από την επιστροφή τους τα εξής έγγραφα:

  • Βεβαίωση του Ιδρύματος Υποδοχής -πρωτότυπη εις διπλούν- στο οποίο πραγματοποιήθηκε η επιμόρφωση, όπου θα αναφέρεται ότι ο μετακινούμενος πραγματοποίησε κινητικότητα επιμόρφωση Erasmus+, οι ημερομηνίες και η διάρκεια της περιόδου επιμόρφωσης στο εξωτερικό.
  • Παραστατικά εισιτηρίων: αποδείξεις πώλησης εισιτηρίων (προσοχή! ΔΕΝ πρέπει να εκδίδονται πλέον σε στοιχεία του ΕΛΚΕ), κάρτες επιβίβασης, φωτοαντίγραφα θεώρησης (visa). (Τα παραστατικά απαιτούνται μόνο ως αποδεικτικό της κινητικότητας.)
  • Έκθεση του συμμετέχοντος, η οποία υποβάλλεται ηλεκτρονικά ως εξής: Οι συμμετέχοντες, μετά την επιστροφή τους, λαμβάνουν αυτομάτως e-mail από τη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,  με τίτλο "Αίτημα συμπλήρωσης έκθεσης από συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα Erasmus / Erasmus participant report request " με έναν σύνδεσμο που τους οδηγεί στην έκθεση, η οποία έχει την μορφή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου. Συμπληρώνετε και υποβάλετε (submit) ηλεκτρονικά (υποχρεωτικά!) την έκθεση. Εν συνεχεία, την εκτυπώνετε και την καταθέτετε στο Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και Ε.Ε..
  • Εκτός από τα παραπάνω, οι διοικητικοί υπάλληλοι θα υποβάλλουν και αναλυτική έκθεση (2-3 σελίδες) των πεπραγμένων κατά την περίοδο επιμόρφωσης τους.

Εάν δεν τηρηθούν τα παραπάνω, μέρος ή ολόκληρο το ποσό της υποτροφίας θα επιστρέφεται!

 

Contact us

Department of International Relations & European Union

Admission hours:

Tuesday to Thursday

10:00 - 13:00

The Department's Administration remains closed on Greek public holidays and any other day set by the Senate. In special circumstances, the Dept's Administration opening hours may change & an announcement is made available at the Dept's site & Social Media. 

Find us!

136 Syngrou Av., Athens 176 71 Greece

Groundfloor of the New Building
of Panteion University of Social & Political Sciences