Επικοινωνία με τους Φορείς Πρακτικής Άσκησης Erasmus+

Επικοινωνείτε με τους φορείς ρωτώντας εάν δέχονται φοιτητές και φοιτήτριες για Πρακτική Άσκηση. Ξεκινάτε αναφέροντας το ονοματεπώνυμό σας, Πανεπιστήμιο και τον τομέα σπουδών σας (Τμήμα).

Σε μία σύντομη παράγραφο εξηγείτε πως πρόκειται να συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα Erasmus+ Placement, από το οποίο και θα χρηματοδοτηθείτε (Erasmus+ eligible student funded by the program). Δείτε εδώ τα μηνιαία ποσά επιχορήγησης από το ακαδ. έτος 2023.

Στο πρώτο σας e-mail επισυνάπτετε το Βιογραφικό σας και ένα σύντομο, αλλά περιεκτικό Motivation Letter (που εξηγεί τους λόγους συμμετοχής σας στο πρόγραμμα και τους λόγους που επιλέξατε τον συγκεκριμένο φορέα). Στο συνοδευτικό αυτό γράμμα προσέχετε να υπάρχουν παράγραφοι (ώστε να ξεχωρίζει η δομή). Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε και bullets για να διαβάζεται ευκολότερα. 

Χρησιμοποιείτε ένα επαγγελματικό - σοβαρό e-mail: το ονοματεπώνυμό σας με λατινικούς χαρακτήρες και όχι κάποιο ψευδώνυμο! Παράδειγμα: Name.Familyname@... Επίσης το όνομά σας πρέπει να φαίνεται με λατινικούς χαρακτήρες και όχι με ελληνικούς (έτσι ώστε να διαβάζεται από τους φορείς που βρίσκονται στην Ευρώπη σε κάθε κωδικοποίηση των εφαρμογών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).

Αυτό το e-mail το παρακολουθείτε συχνά (καλό είναι να το λαμβάνετε και στο κινητό σας) και ελέγχετε και τον φάκελο των ανεπιθύμητων (spam-junk). Μην απαντάτε στα e-mails από το κινητό, αλλά κατόπιν σκέψης και με μεγάλη προσοχή στην ορθογραφία!

Σε επόμενο E-mail και εφόσον είναι καταρχήν θετικοί απέναντί σας τους ζητάτε ένα Letter of Acceptance (γράμμα αποδοχής) όπου αναγράφονται οι ημερομηνίες έναρξης και λήξης της Πρακτικής Άσκησης και η γλώσσα επικοινωνίας στον φορέα.

Το Letter of Acceptance θα το καταθέσετε με την αίτησή σας στην Προκήρυξη Θέσεων για Πρακτική Άσκηση στην Ευρώπη και θα το προσκομίσετε στη συνέντευξη με τον Τμηματικό σας Υπεύθυνο, που θα λάβει χώρα μετά την ανακοίνωση της Προκήρυξης (συνήθως τον Μάρτιο και τον Ιούνιο - δείτε εδώ τις προηγούμενες προκηρύξεις).

Παρακαλώ, επικοινωνήστε με το γραφείο μας στο e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. για να σας στείλουμε ένα υπόδειγμα γράμματος αποδοχής (Letter of Acceptance), ώστε να διευκολύνετε τον φορέα σας (αναγράφονται όλα τα στοιχεία που χρειαζόμαστε). Πολλοί φορείς έχουν το δικό τους γράμμα αποδοχής, καθώς τους είναι γνωστή η διαδικασία αποδοχής φοιτητών και φοιτητριών για Πρακτική Άσκηση. Η προθεσμία κατάθεσης του Γράμματος Αποδοχής στο γραφείο μας είναι συνήθως ένας μήνας!

Σε κάθε επικοινωνία με το γραφείο μας αναφέρετε απαραιτήτως:

  • Ονοματεπώνυμο,
  • Τμήμα και
  • Αριθμό Μητρώου Φοιτητή/Φοιτήτριας (αναγράφεται στην ακαδημαϊκή σας ταυτότητα-πάσο),
  • επίσης συμπληρώνετε πάντα το πεδίο με το θέμα του e-mail.

 

Για βοήθεια στη σύνταξη βιογραφικού σημειώματος και συμβουλές σταδιοδρομίας επικοινωνείτε με το
Γραφείο Σταδιοδρομίας - Διασύνδεσης του Παντείου Πανεπιστημίου στο e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Καλή επιτυχία στην αναζήτησή σας!

Επίσης:

  • Διαβάστε εδώ απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία αίτησης για Πρακτική Άσκηση στην Ευρώπη από τον ESN

  • και γενικές πληροφορίες στο web site της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

 


Επιστροφή στις σελίδες: Πρακτική Άσκηση Erasmus+ - Placement Offers Πως επιλέγω φορέα υποδοχής
- Απαραίτητα έγγραφα μετακίνησης - OLS: Online Linguistic Support


 

Admission hours

Department of International Relations & European Union

The admission in our Office for students, Professors and administrative staff will be

ONLY by appointment via e-mail: 

Η εξυπηρέτηση Φοιτητών/Φοιτητριών, Μελών ΔΕΠ και Διοικητικού Προσωπικού

MONO κατόπιν ραντεβού στα e-mail: 

outgoing.erasmus@panteion.gr

incoming.erasmus@panteion.gr

international.exchange@panteion.gr

placement.erasmus@panteion.gr

dept_iro.erasmus@panteion.gr 

Find us!

136 Syngrou Av., Athens 176 71 Greece

Groundfloor of the New Building
of Panteion University of Social & Political Sciences